long time no see

Mycket har hänt den senaste tiden, har haft fullt upp och inte känt något behov att av blogga, bloggen ska jo vara ett rum för mig att skriva av mig och få ner allt svart på vit för att på så sätt rensa mina tankar.

För att göra en lång histora kort så är jag och V, tillsamman igen. Vi har pratat ut mycket om det som hände, var vi har varandra och hur vi känner inför vårt förhållande. V flyttade helt sina saker i början på februari, i mars började han sitt nya jobb i Oslo och vi bestämde att jag skulle komma efter så fort jag kände mig redo.
I samma veva flyttade Maria hem till Sverige och jag tog över hennes lägenhet, en härlig liten studio på två våningar och för halv priset till den som jag och V bodde i. Våren kom till hit väldigt tidigt, redan i februari kunde vi sitta på uteserveringar, även om det var med jackorna på. Jag och V lyckades klämma in så att vi sågs minst var tredje helg, ibland mer ibland mindre. Jag började titta lite efter jobb i Oslo men fann inget som kändes helt rätt, iaf inte om jag jämförde med det jag har nu... men allt som tiden gick kände jag mer och mer att det var dags för mig att flytta, jag älskar mitt liv här, men det är frusterande att inte vara nära V och jag kände att jag blev allt mer och mer mogen för att flytta till Oslo, därför började jag söka ett nytt jobb och jag och V började planera för vårt nya liv i Oslo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0