wii-terapi

Gick till jobbet och ringde V, vi pratade en liten stund.. det kändes skönt att få höra hans röst, orkar inte skriva så mkt om det nu men han verkar må bättre och det känns skönt, det är det viktigaste just nu även om det gör ont att han inte vet vad han vill med mig så vill jag att han ska må bra.

Efter samtalet så gick jag och åt frukost/lunch med min gamla roomie Eli. Hon är en underbar tjej, jag gillar verkligen henne, en riktigt stark tjej som verkligen vet vad hon vill och sätter sig själv i första hand samtidigt som hon är världens snällaste och gulligaste. Vi spelade några matcher boxning på wii:et som vi har på jobbet... wii terapi är att rekomendera för brustna hjärtan.

Allt känns därför lite bättre nu, därför är det dags för mig att jobba undan lite nu. Vet inte vad som händer ikväll Eli ville att jag skulle med på en fest men jag är nog inte i något vidare träffa nya  människor och vara trevlig  humör. Är lite sugen på att gå på bio, men verkar inte vara så många andra som är det... vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0