Varför älskar jag V så mycket

Varför älskar jag V så mycket och känner jag verkligen att han är mannen i mitt liv frågade Mina mig idag när vi fika.

För det första är V en av de mest intressanta människorna jag träffat, han är inteligent och smart, rolig och har koll på det mesta och lika envis som mig. V. har en otrolig viljestryka och kraft som går hand i hand med hans envishet.

V har en massa sidor som är lika mig själv och jag blir ofta förvånad hur vi agerar eller tänker likadant. Därav vill jag inte säga att han är lätt att lära känna för det, V är en av de mest komplicerade människor jag har stött på. Han har sina sidor, bland annat att han är otroligt moody; ena dagen är allt på topp nästa är allt botten, ibland pratar han lite för mycket om sig själv och glömmer att lyssna, men när han uppmärksamas på det förvandlas han till e superlyssnare som ger en massa feedback.

V är även den goaste, snyggaste och sexigaste man jag träffat, han är mjuk och go som en björn som man vill krypa in hos samtidigt som han är sexig som en grekisk gud (speciellt nu när han börjat träna ordentligt).

Men mest av allt är det för att jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på honom, det är en värme som börjar i hjärtat och sprider sig ut i varje tå- och fingerspets. Det är en känsla som inte går att beskriva, men det är en känsla som bara säger att detta är rätt...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0