Vår

Det har varit en otroligt härligt vårdag idag med strålande sol, knappt någon vind och nästan 15 grader i luften. Efter en småseg morgon gick jag upp och gick en runda på stan, inte för att shoppa utan mest för att komma ut och se på folk. Stötte på Mina utanför Lacoste och sen var det kört, eller inte riktigt men det slutade med en ny skjorta från Pink. Efteråt gick vi och tog en fika och jag fick i mig lite soppa.  Efter fikan fortsatte Mina sin jakt på en ny kostym medan jag spacerade långsamt genom eftermiddagsolen till jobbet.

På jobbet satt som vanligt min finska kollega och surfade, han bor mittemot kontoret och när han inte sover är han på jobb och "hänger".

Självklart hade jag glömt att jag tagit med mig mac:en hem så jag fick jobba på min PC men det gick så trögt så efter en timme gav jag upp och begav mig hemåt. Nu är jag tillbaka i lägenheten och har precis bokat en biljett til stockholm nästa fredag, fanns bara biljetter på morgonen så jag hoppas det går bra att få ledigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0