Svag

Hur stark jag än känner mig på dagarna, hur mycket jag än intalar mig att jag är strark och allt kommer återigen att bli bra hur det än blir så är det inte lika lätt när jag ligger i min säng och ska sova ensam.

Jag ligger och tänker att detta är vårt första hem, detta är vår lägenhet, den är kall och den har enkla glas som låter vinden blåsa igenom och ger oss världens högsta elräkning, men den är charming och den är vår och allt här inne påminner om dig, det tom luktar dig härinne.

Min älskling, fastän helgen gått bra och jag har gjort och syssesatt mig en massa så nu när natten är här så kan jag inte sova, jag kan inte sluta tänka på dig och hur mycket jag saknar dig... jag vill så mkt att allt ska bli bra igen, jag vill så gärna att det ska blir du och jag ingen.. min puss jag saknar dig så mycket så det gör ont i hela kroppen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0