saknar...

Har inte hört ngt från V idag, har inte förväntat mig det heller. Han var på visning på en lägenhet i Oslo idag så jag är lite nyfiken på hur det går. Det gör lite ont att jag inte är med, vi skulle jo titta på lägenheter tillsammans, men han behöver ett ställe att bo på asap så han slipper bo hemma och jag hoppas han hittar det snart. Imorgon ska han på en intervju och på onsdag får han reda på om han får stitt drömjobb. Jag hoppas verkligen att han får det och  att han kommer att känna en lycka med att gå upp på morgonarna.

Jag tänker mycket på V även om jag inte tänker något särskillt så finns han med hela tiden i mina tankar och trots att vi har haft ett distansförhållande i nästan ett år innan han flyttade hit så har jag aldrig saknat honom så mycket som just nu. Men mest vill jag att han bara ska ringa och säga att allt är ok och att han saknar mig...

Kommentarer
Postat av: Sara

Han saknar dig också, det är jag säker på!

2008-01-27 @ 21:04:43
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Dragana

Heh, jag har samma "problem", härligt att kunna känna igen sig i någon annan! Även om själva grejen är ganska så tråk..

2008-01-27 @ 21:06:11
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0