Natten...

Gick och drack öl med några kompisar, skönt att få tänla på något annat för några timmar, vi pratade mest jobb och annat ytligt och jag fick tom skrattat på riktigt.. men vad gör det när jag sen kommer hem till en tom lägenhet och det fortfarande luktar V överallt.

Jag vaknade halv sex imorse av att ha drömt att v. försökte få tillbaka mig. Jag skulle på bio med några kompisar och utanför stod han med min bror och lagade/grillade mat för att vinna tillbaka mitt hjärta... tänk om det ändå vore så...

Natten har för övrig gått sådär bra, känner inte att jag har sovit så gott och nu känner jag mig mest som en Zombie. Får ta mig en kaffe och sätta igång, busy dag idag med tusen möten inbokade och en massa att leverera.

Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0