Jobbigt

Det känns lite bättre nu... så galet mkt att göra på jobbet så jag skulle kunna vara här dygnet runt just nu och hinner inte tänka. men det är bara kul, har fått två nya projekt att jobba med och jobbar på ett tredje så jobbmässigt hade det inte kunnat vara bättre än vad det är nu. Nu känns det att jag är påväg någonstanns i min karriär :)

Men det kommer att bli jobbigt ikväll... ska ut o dricka öl med två kompisar och sen får vi se.. hem och sova med alla spökena i lägenheten helt ensam...

Fan, det gör ont bara jag tänker på V.  Saknar honom så mkt. Men samtidigt får jag dåligt samvete för att jag har så ont... han mår inte heller bra och det viktigaste är att han får ordning på sig själv och sitt liv.. först då kan vi ta och se vad som händer med oss och om det ska vara vi eller inte.. men det gör så ont.. ont att han har ont, ont att jag har ont, ont att det ska göra ont.. shit.. jag behöver verkligen en öl o lite tjejsnack idag för att ventilera mina tankar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0