Huvudvärk

En fruktasvärd huvudvärk har plågat mig sen igår, varken alvedon eller panodil hjälper och att sitta framför datorn en hel dag är nog inte heller världens bästa lösning.
Jag satt och tittad på biljetter hem till sverige men det var bara för dyrt för att åka hem över helgen, nästan 3000 kr är inte värt det.

V. finns med i bakhuvudet på allt jag gör men dagen har gått relativt bra. mycket att göra. Har lärt mig en sak, jag är grymt bra på att improisera fram lösningar etc, ganska så stolt över mig själv.

Några av mina arbeskollegor ska ut o dricka öl efter jobbet, egentligen borde jag följa med dem för jag vill inte sitta själv hemma, men huvudvärken vill inte släppa så jag vet inte..

Solen skinner och det är nästan 15 grader ute, vår med andra ord även om det blåser starka vindar.

Jag har bestämt mig för att vara stark, vad som ska ske kommer att ske oavsett om V. är med i mitt liv eller inte. Det är inte likt mig att gräva ner mig och även om inte V. finns här just nu måste jag kunan glädja mig åt allt annat som sker... det låter lättare att göra än vad det dock bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0