En halv dag...

En halv dag har nu gått, en halv dag av tomhet... Prata med min chef innan om min karriär etc... kunde knappt hålla tillbaka tårarna, förklarade lite ytligt att det hände mkt annat just nu men att de verkligen inte påverkar mitt jobb.. tror hon var förstående. Glömde dock uttnytja tiden med henne till att prata om allt det jag velat prata om, men vi ska ha ett möte om två veckor så jag tar igen det då.

På jobbet har jag mer än någonsin att göra, det känns bra, då kan jag dedikera hela min helg till att jobba... det håller tankarna borta.

Skulle även fixa internet hemma idag, gick sådär bra.. inget går vidare bra här, får återkomma imorgon med en masas papper, problemt är att jag har inga papper, V har allt...

Ikväll blir det tjejkväll, det är stunder som denna när man inser hur bra vänner man har som tar sig tid för en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0