Det gör ont...

Problemet ligger inte i att han är elak eller något sånt utan att han mår dåligt för tillfället och vet inte om det är pga det som hans känslor svalnat för mig eller om det är så att hans känslor svalnat för mig på riktigt.
Han har bara varit helt ärligt och menat väl, han har jo inte gjort ngt fel. Det är aldrig lätt att säga en sån sak, men det enda han har bett om är ltie tid att få nysta upp sitt liv och sina tankar och det vill jag ge honom.
Men det gör bara så ont i mitt hjärta att sitta här och för det första veta att jag inte kan hjälpa honom på något sätt förutom att hålla mig i bakgrunden och för det andra att det finns faktiskt en stor risk att det inte blir vi två när han får ordning på sina tankar.. det är det som gör så jävla ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0