I stockholm....

Jag är i stockholm nu, jättekul att träffa mina bästa vänner och det är underbart, men stockholm får mig att tänka på V och hur mkt jag saknar honom.

Har inte skrivit så mycket under hela veckan mest för att det har gått bra och jag har haft så mkt jobb att göra så jag har inte hunnit tänka. Jag vet det är en dålig terapi att förtränga saker och ting men det funkar. Här i stockholm slappnar jag av och hinner känna efter. Och det jag känner är hur mycket jag saknar V och hur mycket jag tycker om honom. Han kommer till mig på onsdag och jag längtar sååååå mycket efter honom men jag är även så rädd, så rädd att det blir fel.... Jaja, nu är det nog dags att bita ihop, ta och laga mat och fixa festen inför ikväll för min kompis fyller år.

Kommentarer
Postat av: bubbi

hur gick det då? :D

2008-06-17 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0